Pagina's

zondag 23 december 2012

Kerstvakantie to- do list


Kerstvakantie to – do list

Vandaag kocht ik een pyjama in de opruiming en ik plande één dag in mijn agenda vrij om uit te slapen en de hele dag ongegeneerd in mijn pj’s rond te lopen. De rest van de dagen werk ik of heb ik andere (leuke) verplichtingen, ondertussen ga ik hard mijn best doen om onderstaand lijstje stuk voor stuk af te vinken.
foto's: weheartit.com
 

-          Paar uurtjes blogjes schrijven onder het genot van koffie @ coffee company
 
-      een dagboeken marathon houden, al mijn volgekladderde dagboeken doorlezen

-          Foto’s bekijken, veel foto’s bekijken van een mogelijke zomervakantie bestemming

-          Baantjes trekken in het zwembad

-          Tijdschriften lezen in de bibliotheek
Tumblr_mfi0tmorgt1s0gn9mo1_500_large
-          3 boeken lezen; de tijd van mijn leven, de kleur van haar hart en de kookclub

-          Uitgebreid lunchen, misschien zelfs high- teaen

-          Meer fruit eten, meer smoothies drinken
 
-       Een paar uurtjes schaatsen

-          Bloemen kopen voor mijzelf

-          1 dag zonder facebook en andere social media

-          Een glas wijn drinken in bad ( champagne zou eigenlijk nog beter zijn!)
 
Tumblr_lrzupojafx1qdwzmho1_r1_500_large

-          Series kijken

-          Ontbijten met Kaar bij de Hema

-          Tea- time met Piets

-          Iets lekkers bakken

-          Een diner afsluiten met een lekker likeurtje

-          Heel lang piano spelen

-          The hobbit, Anna Karenina, en The words in de bios zien

-          Mijn lichtelijke verslaving aan inspiratie doorzetten

-          Inspiratieboek ‘ voor de liefhebber’ doorlezen

-          Gezellig kerst vieren met de familie

-          The grinch kijken met kerst

-          Uitgebreid koken tweede kerstdag

-          Uitslapen

-          Een gezellig jaareinde vieren

-          Dagje met moeders winkelen & lunchen