Pagina's

zondag 23 december 2012

Kerst


Op mijn schouw staat een rijtje ontvangen kerstkaartjes. Nog een nachtje slapen en dan is het kerstnacht. Ik ben ontzettend ouderwets en traditiegetrouw als het om kerst gaat, morgenavond naar de kerstnachtdienst en eerste kerstdag wakker worden zonder cadeautjes onder de boom.
91127592431671559_mee6s8q7_c_large
Nog nooit heb ik zoveel zin gehad in kerst, het kan alleen nog maar tegenvallen  (grapje). Ik ga drie heerlijke nachten naar hotel thuis-thuis, om eindeloos in bad te gaan, the grinch te kijken met familie en uitbundig te eten en misschien een beetje drinken, haha. Daarnaast heb ik drie dikken boeken mee die ik bij verveling en tussen het eten door nog kan lezen. Hotel thuis-thuis werd afgelopen week vernieuwd met een nieuwe keuken, een leef- keuken mét eiland. En tweede kerstdag mag ik daar koken, lucky me.
Tumblr_mfhlj11wzq1rjs7e0o1_500_large
foto´s weheartit.com

Stiekem hoop ik ergens nog op een witte kerst, maar volgens mij kan ik dat maar beter uit mijn hoofd zetten.  Zonder de sneeuw zal het waarschijnlijk even gezellig worden, zullen de kerstkransjes even lekker smaken, evenals de wijntjes tijdens het kerstdiner.
Tumblr_mfhxo7nd4s1rkjw3bo1_500_large

Let it be christmas!