Pagina's

zondag 23 december 2012

Bedstee

bedstee in mijn studentenkamertje
 
my wall of fame met schattige fotolijstjes en plaatjes uit Engeland ( vintage)

Jaren lang sliep ik bij mijn ouders thuis, mijn thuis, in een bedstee. Mijn bedstee die ik voor het slapen gaan sloot met gordijntjes. Aan mijn voeteneinde een nachtkastje met mijn favoriete boeken. Tot diep in de nacht las ik soms stiekem een boek, tot het uit was. Jaren lang beschermde deze bedstee mij tegen enge monsters en griezelige krokodillen.
 

Na het zien van een enge film mis ik soms mijn oude bedje. Waarvan ik de gordijntjes sloot en plots al het gevaar leek te verdwijnen. In mijn studentenkamertje heb ik nog steeds een erg mooi, knus slaapplekje. En veel andere favoriete plekjes in mijn kamer. (allemaal dankzij papa) 

 Maar niks haalt het bij de jaren in de bedstee.

vintage sieradenhouder uit Engeland


mozaiek kapstokje made by Mau
 



Piano mét Norah Jones boek