Pagina's

vrijdag 21 december 2012

grateful for week 50 & 51

josh armband & camps en camps oorbellen
 
avondjes uitgebreid koken voor vriendinnetjes - vriendschap als van ouds - dat niet alles tevergeefs is - zomerse vakantiefoto's terugkijken - kerstkransjes met chocolade - het boek ; doe mij maar een nieuwe toekomst - bad met badolie - voor het eerst twilight 1&2 kijken met Stella - pizza en dropsleutels eten met Stella - stapeltje boeken ophalen, om te lezen komende vakantie - biutiful kijken - Javier Bardem - mijn nieuwe ketting -  naar kerstmusical met vriendinnetjes en daar het ultieme kerstgevoel ervaren - verlichte bootjes bij winter welvaart - nieuwe schoenen - spontane thee date met Nath - warme chocolademelk drinken met Marleen - delicious lezen - een kerstmenu voor tweede kerstdag samenstellen - hele fijne kerstpakketen krijgen - verjaardagsfeestje van Sal met veel thee, hazelnootkoffie en taartjes - mijn nieuwe josh armband - de prachtige oorbellen die ik uitkoos met de bon uit mijn kerspakket - zalm in bladerdeeg eten bij vrienden - het derde deel van twilight kijken bij Nath - kerst vieren op stage - glitternagellak kopen voor de feestdagen- kerstkaartjes ontvangen.

winter welvaart
kerstpakket ( fietskrat)

met inhoud!

nieuwe ketting