Pagina's

maandag 17 september 2012

Grateful for week 36 & 37

foto: pinterest

Lang geleden dat ik een grateful for lijstje maakte, maar oh zo fijn!

fijne, nieuwe collega's op stage - nog steeds ontzettend blij met mijn nieuwe werk - verlaat b'day cadeautje van Lau ( blondmok+thee) - het trouwboekje ontdekken - zonnige dagen - Stella's prachtige kamertje bezichtigen - chocoladepakket van Marla krijgen - Mau's stokbroodjes - met Dieuw bijkletsen op het terras - café mocha en Italiaanse tosti's met Nath - tuinfeestje - themafeestje - avondje heerlijk niets doen + bankhangen - Y. die homemade Libanese salade voor me meebrengt - spinaziesalade - lekker eten + bijkletsen met Piets&Lau - fijne werkdagen - warme chocolademelk+ slagroom met Emmie - stage borrel met rode wijn + bitterballen - gilmore girls kijken op de bank bij Amy - noorderlicht foto expositie in Dr8888 museum - uitslapen - dansspelletjes - koekjes bakken met roze glazuur - mijn nieuwe kookboek ( de smaak van mijn herinnering) - nieuwe bordeaux rode broek - een nieuwe laptop krijgen - herfstkriebels.

Libanese Bulgur salade