Pagina's

dinsdag 10 juli 2012

zoete beloftes voor de zomer

foto: weheartit


Mijn laatste tentamen gemaakt, nog één verslag inleveren en dan heb ik echt vakantie. Voor het eerst sinds 5 jaar tijd hoef ik deze zomer niet te werken. Een paar maanden geleden liep mijn contract af bij mijn werk, wat betekent dat ik al een paar maanden geniet van vrije weekenden en komende zomer helemaal vrij ben. Omdat ik houd van lijstjes maken en me daar aan proberen te houden, hier een lijstjes met zoete beloftes:

1.       Vrijwilligerswerk doen in Roemenië van 31 juli tot 5 augustus.
2.       Genieten van het treinreizen van Nederland naar Roemenië en terug, in m’n eentje.
3.       Iedere week een boek lezen, te beginnen met; Het negerboek- Lawrence Hill
4.       Meer kaartjes en brieven sturen .
5.       Alle seizoenen van Sex And The City kijken bij regenachtige dagen.
6.       Wanneer bovenstaande is voltooid beginnen met Gilmore Girls.
7.       Een vlindertuin in mijn buik voelen.
8.       Intouchables zien, moet nog steeds!
9.       Hazelnoot cappuccino drinken bij Douwe Egberts.
10.   Minstens 1 keer een frozen yoghurt als toetje eten.
11.   Koffie drinken bij Doppio.
12.   Een dagje naar het strand.
13.   Zwemmen, heel veel zwemmen.
14.   Uitgebreid koken en daarna uitgebreid genieten.
15.   Schrijven in de bibliotheek.
16.   Vakantiekaartjes aan mezelf sturen.
17.   Citroenlimonade maken.
18.   1 keer per week bloemen kopen of plukken.
19.   Schommelen.
20.   Lopen op slippertjes.
21.   Veel ijsjes eten.
22.   Disneyfilms kijken.
23.   Kaasfonduen en gezelschapsspelletjes doen.
24.   Pianospelen, eindeloos.
25.   2 weken genieten in Portugal.
26.   Eten wat de pot schaft.
27.   Vliegeren
28.   Dagen kletsen, lachen en doorbrengen met vriendinnen.
29.   Genieten van wijn.
30.   Geen spijt hebben.

foto: pinterest


foto: pinterest