Pagina's

maandag 23 juli 2012

Grateful for week 29

foto: pinterest

Homemade lunch met Annika & Amy  en stoere reisverhalen – Rosé en hapjes met L. om de vakantie eindelijk in te luiden – lieve smsjes – ziekenbezoekje van Nathalie – ticket naar Roemenie ontvangen – soep en zachte broodjes met Amy – Letters to Julliet kijken met Amy – solliciteren bij een super leuk sieradenwinkeltje en twee uur later ben ik aangenomen – lunch en koffie date met Amy – speed telefoneren met Emma – Vriendinnen boven alles ( het vervolg op 4 vriendinnen in een spijkerbroek) uitlezen – veel thee met speculaasjes – een heel mooi jurkje van Warehouse toevoegen aan mijn zomergarderobe – me in de bibliotheek door een stapel tijdschriften heenwerken – hazelnootcappuccino, blended ice tea en uitgebreid bijkletsen met Peach bij Douwe Egberts – een nachtje thuis-thuis slapen – boodschappen doen met mijn moeder( minstens een jaar geleden dat we dan samen deden) – the help kijken voor de tweede keer – om 00.00 uur een bad nemen en door het dakraam de sterren zien – fruitontbijt – naar Soldaat van Oranje, WAUW! – barbecueën –  waterijsjes - ondanks dat ik ziek was toch een heel fijne week hebben.