Pagina's

vrijdag 27 juli 2012

Bubble Tea



Sinds een paar weken zit ‘ My dream tea’ schuin tegenover de bioscoop in Groningen. My dream tea verkoopt Bubble Tea, afkomstig uit Azië, waar het erg populair schijnt te zijn. Aangezien het warm en zonnig is en Bubble Tea er verkoelend uitziet, besloot ik dit eens te proberen. Ik koos voor vruchtenthee, maar je hebt ook Yoghurt, Milk thee, milkshakes en verschillende combinaties van deze drie. Ik koos voor de smaak passievrucht en de toppings passievrucht en aardbei. Dit wordt dan gemengd samen met ijsblokjes. Het was de eerste keer dat ik een Bubble Tea probeerde en het is echt lekker met warm weer. De toppings bestaan uit een soort van kleine, gelatine bolletjes, die je kapot bijt. En de Tea zit tussen ijsthee en limonade in, erg lekker dus!

Genoeg smaken om nog uit te proberen, dus na mijn vakantie ga ik zeker weer een Bubble tea halen.