Pagina's

vrijdag 13 juli 2012

Bezoek uit LA en cadeautjes van Victoria Secret



‘Hi gorgeous’, Rosie stond al op mij te wachten, schuilend onder een paraplu. Gisteravond zag ik Rosie eindelijk weer na maanden tijd. Drie kussen op de wang en een knuffel later liepen we richting Tango om coctails te gaan drinken. Rosie ging een jaar geleden naar LA voor een talencursus. Ze kwam verliefd terug en vloog niet veel later terug om toe te geven aan haar verliefde gevoelens.

Nu woont ze samen, is Engels haar tweede taal en gaat ze naar feestjes in het W- hotel ( Ja, echt!) Omdat ze nog geen visum heeft, vliegt ze om de zoveel maanden terug naar Nederland. Het was heerlijk om weer bij te kletsen, elkaars zinnen aan te vullen en samen te lachen.

Ik ben nog nooit in Amerika geweest, maar het lijkt me fantastisch om een road trip door Amerika te maken of ten minste New York en LA te zien. En waar ik dan sowieso naar toe wil is Victoria Secret. Rosie kwam gisteren met een super lief cadeautje aanzetten van Victoria Secret en deze winkel is volgens mij echt een bezoekje waard.