Pagina's

vrijdag 26 april 2013

Grateful for week 15,16,17




Slagen voor mijn rijbewijs – gebarentaal les  - gourmetten met een boel gezellige, lieve mensen – goodbye- diner van Sally die een paar maanden in Kenya zit – Meditiraans eten met Stella bij Benz – voorlichtingen over mijn afstudeerjaar die enthousiast maken en soms een beetje afschrikken – laatste twilight film kijken met Kaar en Noodles eten – eindeloos kletsen over verre reizen – heerlijke vrije, uitslaap zaterdag – nieuwe pasfoto’s – treinreisje voor een symposium in Heeze – dineren op kosten van de baas – het felbegeerde roze pasje in handen hebben, rijbewijs jeej – verjaardag vieren met vriendinnetjes bij Benz; waterpijp, baklava, chocoladetaart, muntthee en rode wijn – overload aan lieve en leuke cadeautjes – mijn eerste horloge; gekregen van mijn lieve collega's - heel gezellig diner met Leen – meerdere malen toegezongen worden – foto collage knutselen met Joly – ritjes maken in de auto – 22 jaar worden en me heel erg jarig voelen – chocoladetaart bakken – verjaardagsdiner met familie – rommelmarkt afstruinen – zonnige lentedagen – alleen treinen naar Almere voor een bezoekje aan de primark – dat de trein zo heerlijk kan schommelen, zodat je langzaam in slaap sust – mijn nieuwe rugzak – dat mijn zomerjas eindelijk aan kan – eerste terrasjes van het jaar met rosé en Italiaans ijs – nieuwe kookinspiratie door de kookboeken van José Pizarro – verrassingsdiner bij Pata negra met Emma; cava, cocktails, 4 gangen tapas en afsluitend een tapas dessert met dessertwijn – afstudeer dinertje met Marl en ijsjes op het terras – mooie boeken – de e-reader die ik van mijn ouders kreeg voor mijn verjaardag – kamertje dat naar fijne geurtjes ruikt door scentchips – outfit stress voor de beautygloss party in Amsterdam – inschrijven voor de 4mijl in Groningen – Stella die mijn blog onder handen nam en het zoveel mooier maakte dan voorheen -  feeling so blessed.