Pagina's

maandag 8 oktober 2012

Sostrene Grene



Vrijdagavond liep ik over de grote markt in Groningen en ontdekte een nieuw winkeltje; Sostrene Grene. De volgende dag besloot ik meteen een kijkje te nemen, want de foto’s op internet zagen er veelbelovend uit. ( die je kan vinden op de Sostrene grene- facebookpagina)  Bij binnenkomst werd ik verwelkomd met een dropje en pakte ik gelijk een mandje, want overal om mij heen zag ik leuke spulletjes. Sostrene Grene is echt een verschrikkelijk leuke winkel; Deens, prachtige inrichting en alles wat je zoekt voor in je huisje voor een leuk prijsje.

 

 
 
 Een mooie lifestyle winkel zoals we die nog niet in Groningen hebben. ( en ook niet in Nederland, want dit is het eerst filiaal in Nederland) Vanaf het begin tot het einde heb ik mijn mandje vol gestopt met leuke spulletjes. Schilderspullen, kleurrijke serviesjes, kaarsjes, keukenspulletjes, leuke doosjes, losse thee, foodies; kruiden en snoepjes. Ik zou hier tijden lang kunnen rondsnuffelen om een compleet nieuwe inrichting voor mijn kamertje bij elkaar te bedenken, hebbedingetjes in te slaan of om leuke cadeaupakketjes voor vriendinnen samen te stellen. Er staan hier en daar dan ook leuke mandjes in de winkel om cadeaupakketjes mee te maken. De hele winkel hangt vol met leuke borden met teksten van de zusters Grene.


 

Zaterdag liep ik voor het eerst binnen en vandaag nam ik weer een kijkje. Eventjes kijken of er iets nieuws tussen zat en net zoals de vorige keer stond ik ook dit keer weer in de rij bij de kassa. Zaterdag stond ik in de rij voor aardige mensen, vandaag koos ik voor de rij voor vriendelijke mensen. Er is ook een rij voor lieve mensen, misschien dat ik daar de volgende keer aansluit. In ieder geval heb ik nu twee tassen vol met spulletjes, onder het mom van:’ cadeautjes voor het komende halfjaar voor vriendinnetjes.’ Plus een leuke poncho die ik kreeg vanwege de opening.