Pagina's

woensdag 27 februari 2013

Mahogany sessions

foto: weheartit.com

Wanneer het weer manisch depressief lijkt, dan zonnig, even later weer regen, wordt het tijd om dan maar knus op je kamertje/ huisje het gezellig te maken. Kaarsjes aan nu het nog kan, een lekker dekentje om je in te nestelen op de bank en vergezeld door een goed boek. Als je daar nog een heel fijn item aan zou toe kunnen voegen, dan is dat zeker Mahogany sessions.

Toen het weer gisteren weer melancholisch en wispelturig was plande ik een uurtje op de bank met een dekentje, een goed boek en stak ik kaarsjes aan. Ik was zoekende naar een fijn muziekje voor op de achtergrond en was al een paar dagen  enthousiast over Boy, van Drive Darling, Little Numbers.  Bij toeval ontdekte ik via youtube ‘ the mahogany sessions’. Ontzettend fijne muziek, perfect voor op de achtergrond.

Mijn favorieten:

Rachel Sermanni // breath easy



Matt Corby// untitled
Bastille//Pompeii
Lisa Hannigan// Little Birds