Pagina's

zondag 17 februari 2013

Grateful for week 3, 4, 5, 6,7


Eindelijk weer een lijstje vol dankbaarheid! Afgelopen weken had ik last van een blog-dipje en aanhoudende drukte. Deze drukte werd vooral veroorzaakt door veel leuke dagjes en avondjes uit, dus genoeg om over te bloggen. Met de voorjaarsvakantie in het vooruitzicht en veel blog- motivatie hoop ik de komende tijd weer veel blogjes te plaatsen, enjoy!

 
 

- bij Emma pastasalade voor de kachel eten - flesje wijn krijgen voor het geven van een voorlichting over mijn studie - feministisch getinte avond met Portugese hapjes - fijne live muziek en poëtisch gesproken woord - dagje shoppen met Marl bij Primark Almere - uren bijkletsen in de trein - bagels met zalm en verse sapjes - alleen Anna Karenina in de bios zien, wat een film, decor en cast - diner met zus en praten over 'vroeger' - uitslapen - tijdschriften inspiratie in de bibliotheek - chocoladetaart - een warm bad - uit eten bij mijn lievelings indiaas restaurant - schaatsen op natuurijs - scapino ballet Romeo & Julliet zien met Stella - kaasfonduen met Stella en tiramisu for dessert - de staddschouwburg - spontane lunch bij doppio met Caro - Chai tea - bowlen en uit eten met lieve collega's - b'day party van Gurr met moam snoepjes - toffe training voor cursus die ik ga geven - bloedprikken bij de bloedbank - gezellige borrels - naar Scrapartsmusic, een drumshow met broertje - een heel weekend thuis-thuis doorbrengen - dagje sauna met mams en zus, afgesloten met een heerlijke massage - avondeten bij la place - ontbijten met Emma bij la place, jammie - gelaatsbehandeling van 3 heerlijke uren - valentijnsdiner met Caro en Gurr afgeblust met brownies en dear john - twee verjaardagspartijtjes achter elkaar die beide eindigden tot in de late uurtjes - blueberry pancakes brunch met Kaar en gesprekken over Zuid- Afrika - brownies per post van Mau - lieve andere post van Stella - research voor mijn geplande wereldreis.