Pagina's

maandag 24 september 2012

Grateful for week 38

foto: weheartit.com

Twee avonden me-time – opladen – Groene curry eten met Marla – hoe fijn een dagje regen is – Griekse avond bij Stella – ontbijten met Kaar bij La Place – zoete klanken van mijn pianospel – heel leuk nieuws over een reisje ( to be continued) – tony chocolony per post krijgen+ lief kaartje van Mau – mini-shopaholic lezen – fris, schoon beddengoed – nieuwe kleren – voor het eerst weer de verwarming aan – brandende kaarsjes – Stella’s tiramisu – samen avondje bankhangen – wakker worden door regendruppels op mijn raam – er achter komen dat een kaartje voor het scapino ballet (Romeo  & Julliet) maar 12.50 kost – zoektocht naar winterjas- Remember me kijken – middag inspiratie opdoen in de bibliotheek – taart met verse frambozen – thee met een bonbon – brief uit Kenya van mijn sponsorkindje – een warm bad.