Pagina's

donderdag 6 juni 2013

Mmmm van Malta

Over een weekje en een paar dagen komen hier mijn eigen foto's te staan, van Malta. Nog twee nachtjes slapen en dan stap ik in het vliegtuig met Joly op weg naar Malta. Al dagen gaan er berichtjes overheen met het aantal nachtjes wat we nog moeten slapen voor ons vertrek. Afgelopen maanden waren druk, ontzettend druk. Ergens in juni hebben we nog herkansingen, maar studeren op het strand is natuurlijk net zo leuk. Een weekje ertussen uit moet lukken, nu ik enkel nog een verslag moet herkansen eind juni. 


Zaterdag, zaterdag gaan we naar Malta. Dan slapen we in het goedkoopste hostel en mag de zon onze huid uittesten, hoeveel zonlicht het kan verdragen tot het bruiner kleurt. Dan dragen wij zonnebrillen en zomerjurkjes, huren we misschien een scooter of duiken we diep in de zee. Want dat is wat we willen, een beetje genieten en een beetje avontuur. Duiken bij de blue lagoon en daarnaast lekker eten, zand tussen onze tenen en lopen, veel lopen en zien. 


Wanneer Joly in haar boeken duikt voor haar tentamens, zal ik mijn nieuwe e-reader uittesten en af en toe een stukje alleen oplopen. We sturen ansichtkaarten naar familie en vrienden, maar boven al naar onszelf, opdat we Malta niet vergeten; een blijvende herinnering. We zullen terugkomen met  mooie verhalen, jaloersmakende foto's, sterkte anekdotes, beloofd!

foto's: weheartit.com // pinterest.com