Pagina's

donderdag 28 maart 2013

Sostrene Grene Bloggersevent



Eerder schreef ik al eens over de winkel Sostrene Grene, die nu alweer een poosje gevestigd is in Groningen. De dag van opening stond ik direct voor de deur, door veelbelovende woorden te hebben gelezen op andere blogs. 


Wekelijks loop ik bij Sostrene Grene naar binnen en altijd kom ik wel met iets naar buiten, want ze hebben spulletjes met prijzen vanaf 0,06 eurocent. Non food en food artikelen, spulletjes voor in huis, servies, keukenbenodigdheden, hobby spulletjes; alles kan je hier krijgen! Vorige week werd er een bloggersavond georganiseerd, waar ik samen met Stella heen ging. Vooraf aten we een hapje bij la place, wat helemaal niet nodig was geweest. Bij binnenkomst werden we verwelkomt met een glaasje prosecco en al snel volgden de hapjes. Cupcakes met sostrene logo en verschillende tapas.



Deze avonden kregen we een speech, we ontmoetten andere bloggers, proefden theetjes bij de thee- proeverij en maakten foto’s van en door de hele winkel. Tuurlijk werden we ontzettend hebberig van al die leuke spulletjes met fijne prijsjes, dus schaften we ook nog wat spulletjes aan met korting. Aan het einde van de avond kregen we een goedgevulde goodiebag mee, die vol zat met ontzettend leuke spulletjes.
 Terugkijkend naar de foto’s die ik maakte wil ik eigenlijk direct terug naar de winkel en alle spulletjes waar ik bij twijfelde toch nog aanschaffen.




Want zeg nou zelf, wie wil er nou niet een compleet servies in paassferen? Opberboxen met leuke printjes? Snoepgoed in alle kleuren van de regenboog? 






Van deze winkel word je toch spontaan vrolijk? En dit waren alleen nog maar foto's van mijn goodiebag en de winkel, mijn eigen aankoopjes volgen nog...