Pagina's

zondag 1 juli 2012

Pure Frozen



Wat we nog misten in Groningen was een verkooppunt met frozen yoghurt. Nu mag ik mij gelukkig prijzen met Pure Frozen om de hoek. ( Koude gat, zijstraatje Vismarkt) Ik ben dol op ijsjes, maar frozen yoghurt is een super lekker en gezonder alternatief. In een medium frozen yoghurt zitten minder dan 100 calorieën, jeej! Om het iets ongezonder te maken kan je kiezen uit een scala aan toppings, zoals smarties, karamel, koekjes, aardbei, bosbes, passievrucht en meer. Naast dat een frozen yoghurt enorm lekker is, ziet het er bij Pure Frozen ook nog eens heel leuk uit. Het heeft een wat landelijke stijl en je yoghurt krijg je in een oud-hollands bakje, om vrolijk van te worden! En naast de verkoop van frozen yoghurt, ben je hier ook aan het juiste adres voor cupcakes ( de oreo- cupcake ziet er heerlijk uit!), whoopies, macarons en overheerlijke koeken. Ideaal als toetje of tussendoortje tijdens het shoppen :)



De oreo- cupcake!



Cupcakes :)



Toppings voor bij je frozen yoghurt.

p.s. de foto's heb ik van de facebook pagina van Pure Frozen. Toen ik er laatst was en foto's aan het maken was, werd me direct verteld dat ik ook foto's van de facebook pagina af kon halen, hoe aardig!